Nog 46 uur... - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Reinier snethlage - WaarBenJij.nu Nog 46 uur... - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Reinier snethlage - WaarBenJij.nu

Nog 46 uur...

Door: reiniersnethlage

Blijf op de hoogte en volg Reinier

05 December 2011 | Nederland, Bussum

Lectori salutem

Over ongeveer 2 dagen is het dan eindelijk zo ver, mijn vertrek richting Sydney. Ik ben al een tijdje bezig met de voorbereidingen voor mijn reis. In het begon met af en toe iets opzoeken op het internet, maar op dit moment ben ik er bijna de hele dag bezig. De voorbereiding is erg uiteenlopend, het gaat van het kopen van nieuwe sokken tot het regelen van een creditcard.
Ook is er op dit moment wat gedoe met mijn gastgezin van de eerste 1,5 maand. Ik ben verplaatst van een gezin met een kind en twee honden, naar een mevrouw die alleen is. Dit betekende ook een verplaatsing van een groot huis met zwembad, naar een kleine flat. Morgen hoop ik hier een oplossing voor te hebben.

Ik vertrek woensdag vanaf Schiphol naar Sydney. Eerst zal ik nog 4 uur op London moeten doorbrengen, maar als ik gewoon een pub vind waar ik kan zien hoe Ajax real verslaat, dan is dit geen straf.

Ik vlieg om 17:55 (BA0447) en zal rond half 5 door de douane gaan.

RS

  • 05 December 2011 - 19:19

    Anne-May:

    Aaahh Reinier super spannend! Ik ben er bij hoor als je door de douane gaat. Xx

  • 05 December 2011 - 20:09

    Jacqueline (buuf):

    He Reinier, nu gaat het echt gebeuren! Ik wens je een hele goede reis een supertijd daar downunder.
    Ook namens de rest van de Elemansjes, take good care!

  • 05 December 2011 - 20:35

    Chris:

    Snethje! Ik bel je morgen of overmorgen nog even! Hou het rustig in je nieuwe sokken. x

  • 05 December 2011 - 20:48

    Caroline:

    Wat heb je het allemaal super voorbereid, we zijn echt trots op je en wensen je een fantastische tijd in Australië, Nieuw Zeeland en Maleisië, maar wat zullen we je gezelligheid hier thuis missen.
    Geniet ervan, liefs

  • 06 December 2011 - 06:48

    Michiel Smeenk:

    Dude, je moet niet in een gastgezin gaan zitten. Probeer een studenten huis te vinden ofzo is wel veel vetter!

  • 06 December 2011 - 13:09

    Ruben:

    Super veel plezier Snethje!! Ajax gaat Real kapotmaken voor jou. x

  • 06 December 2011 - 19:31

    Sophie:

    Reiniertje! heel veel plezier kan niet wachten om al je verhaaltjes te lezen!!! xxx

  • 07 December 2011 - 07:30

    Gerda:

    Lieve Reinier,

    Nogmaals ik wens een fantastische reis, een reis om nooit te vergeten.
    Geniet er van en heel veel suc6, toi, toi, toi en tot in april 2012. En pas goed op jezelf.
    tante Gerda en lieve groeten ook van de rest van de Achterweg Heemstede

  • 07 December 2011 - 12:32

    ICT :

    Je hebt een call niet afgehandeld, te weten I1110 451.

    Graag vlucht cancellen.

    Veel succes!

    ICT Servex

  • 07 December 2011 - 20:04

    Maurits :

    Leuk om je blog te lezen.
    Was leuk om je uit te zwaaien, jammer dat Ajax 1-0 achterstaat.

    Gr. Maurits
    21:04
    7-12-2011

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reinier

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 28148

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2019 - 01 Juli 2020

Wereldreis

07 December 2011 - 29 April 2012

Backpacken Australië, Nieuw-Zeeland en Maleisië

Landen bezocht: