Onverwacht weer thuis - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Reinier snethlage - WaarBenJij.nu Onverwacht weer thuis - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Reinier snethlage - WaarBenJij.nu

Onverwacht weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Reinier

20 Maart 2020 | Nederland, Bussum

Lieve mensen,

Een heel kort bericht voor degenen die ik nog niet gesproken heb. Ik ben weer terug in Nederland. Ondanks onwijs veel gedoe, geweigerde vluchten, boardingpassen die werden door gescheurd, chaos en paniek op de vliegvelden, geannuleerde vluchten en veel te dure tickets. Uiteindelijk is mijn tocht via 7 vliegvelden gegaan, met 5 verschillende vluchten en heb ik nog 8 vluchten geboekt waar ik uiteindelijk niet op heb gezeten.

Op dit moment zie ik het als een pauze, hopelijk kan ik mijn reis nog voortzetten. We gaan het allemaal wel zien de komende tijd, ik ben positief gestemd in ieder geval. En anders is het dan maar zo, ik heb bijna 6 maanden om de wereld te kunnen reizen en ben daar heel dankbaar voor; het was prachtig.

Binnenkort zal ik nog de afgelopen 2 weken in een blog typen,om zo vooral voor mezelf alles volledig te hebben.

Hopelijk blijven jullie allemaal gezond en positief gestemd!!

X
Sneth

  • 20 Maart 2020 - 17:17

    Anke Appel:

    blij blij blij dat je veilig thuis bent. Te abrupt maar wel echt goed gedaan. Gauw elkaar zien

  • 20 Maart 2020 - 17:37

    Sophie:

    Reinier, welkom thuis! Een barre tocht maar gelukkig kun je terugkijken op een mooie tijd.

  • 21 Maart 2020 - 07:30

    Han:

    Lieve Reinier, jouw "vlucht" naar huis is waarschijnlijk jouw grootste avontuur geweest van de afgelopen 6 maanden....
    Fijn dat je thuis bent, en we kijken alweer uit naar jouw komende reisverslag, en hopen dat dit "avontuur" hier bij ons snel voorbij gaat....en jij jouw avontuur kunt afmaken..
    Liefs Rob en Han

  • 21 Maart 2020 - 11:34

    Nanny:

    Hee Reinier, na alle hobbels en bobbels, fijn dat je trug bent!! Beter zo.

    Liefs, Nanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reinier

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 28146

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2019 - 01 Juli 2020

Wereldreis

07 December 2011 - 29 April 2012

Backpacken Australië, Nieuw-Zeeland en Maleisië

Landen bezocht: